هواساز تبخیری اینکوتک اروند

هواساز تبخیری اینکوتک اروند

هواساز تبخیری اینکوتک به صورت نیمه خودکفا یا تمام خودکفای اینکوتک تولید شده و  می توان آن را دستگاهی کم هزینه برای اقلیم های گرم و خشک دانست و می تواند برای تهویه، گرمایش، سرمایش و پلاایش و در فضاهای تجاری، اداری و صنعتی به کار برده شوند.

این دستگاه ها را می توان از جمله پیشرفته ترین و جدیدترین واسطه تبخیر یعنی از نوع Metallic Based Rigid Composits دانست که از روکش های پلیمری بهره برده و نتیجه 25 سال تحقیق  و پژوهش مداوم و اختراع و آزمایش و استفاده از چندین تکنیک صنعتی در این نوع دستگاه ها است.

هواساز تبخیری اینکوتک، از واسطه تبخیر مصنوعی استفاده کرده و بازده خنکی و دوام بازده بالاتری نسبت به واسطه های طبیعی چوبی (پوشالی) و کاغذی یا سلولزی دارد . این نوع هواساز، دچار رسوب نشده و دارای امکان شستشوی خودکار بوده و دوام عمر آن در حد چندین سال است.

گذر مخالف جریان هوا از سمت بالا به پایین و ریزش آب از سمت بالا به پایین در مدل های ایستاده، موجب شستشوی چند باره پالایش و خنک سازی هوا با بیشترین بازده ممکن تا حد 90 درصد می شود.

به طور کلی هواساز تبخیری اینکوتک اروند، در هوای گرم و خشکی مثل 42 درجه سانتی گراد و ده درصد رطوبت نسبی بیرون و هوایی با دمای 21 درجه سانتی گراد و مرطوبت، کار می کند.

شرکت مشهور تهویه اروند، به طور کلی از یک کویل گرمایی آب داغ برای گرمایش هوا بهره گرفته و تغذیه کویل از دیگ حرارت مرکزی انجام می شود و طراحی ای نکویل پر بازده به طور کلی به نحوی است که دمای هوای خروجی از دریچه های هوا در حد 45 درجه سانتی گراد است. اتصال بخش کوره هوای گرم شعله مستقیم یا غیر مستقیم گازی / گازوئیلی و یا کوره برقی با دمای هوای بالاتر دستگاه را به اینکوتک خودکفا تبدیل می کند.

هواسازهای تجاری و صنعتی ایستاده یا خوابیده برند مشهور اینکوتک، از یک یا چند فن پربازده و کم صدای گریز از مرکز استفاده می کند که مجهز به سیستم کنترل از راه دور می باشد.

این گونه فن ها، بیشترین کارایی یا کمترین مصرف انرژی را دارد و نیازمند سرویس کاری خاص و ویژه ای نیست.

در فصول سرد سال می توانیم از جریان هوای به نسبت کمتر با مخلوطی از برگشت هوا و هوای تازه بهره برد.

در فصل تابستان، عبور هوا از لابه لای قطرات آب و سطوح بسیار زیاد و گذرگاه های خیس و موجدار صفحات کامپوزیتی تخیر آب، موجب شستشو  و پالایش هوا می شود.

برای فصل زمستان، هوا از پیش فیلتر آلومینیومی رد شده ولی می توان انواع فیلترهای الیافی را در ورودی و خروجی فن برای هواساز تجاری و صنعتی اینکوتک، بهره برد. فیلترهای به کار رفته در این هواساز تبخیری اینکوتک، قابل شستشو یا یکبار مصرف می باشند.

هواساز های اینکوتک، یک تابلو برق و کنترل استاندارد دارند که با همه کنترل کننده ها و وسایل حفاظتی به کار برده می شوند و همه کارکردها را کنترل می نمایند.

به طور کلی در تابلو یک کلید ایمنی برق گرفتگی نیز نصب می گردد و همه تجهیزات هوشمند سازی و کنترل کننده های سفارشی نیز در آن، قابل نصب می باشند.

کاربران گرامی می بایست در نظر داشته باشند که لامپ UV استریل کننده هوا و آب، قابلیت نصب فیلترهای مختلف ، سیستم های شیر برقی برای تغذیه و کنترل سطح آب، سیستم های زمان بندی تخلیه و شستشوی خودکار تشت، پوشش های بدنه آلومینیومی و استنلس استیل، عایق کاری حرارتی و صوتی ضداحتراق، اینورتر برای تغییر دور فن، را می توان به صورت جداگانه سفارش داد.

فروش را با ما تجربه کنید.

یوسرویس آنلاین

فروشگاه فروشگاه ها

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + یازده =

با توجه به حجم زیاد تماس ها حتما به شماره 09370447862 در واتس آپ درخواست خود را ارسال کنید. در سریعترین زمان با شما تماس گرفته می شود.

X