هواساز پکیج کامفورتگ

هواساز پکیج کامفورتگ

هواساز تبخیری کامفورتک اروند

هواساز پکیج کامفورتگ از جمله ساده ترین، کم هزینه ترین و طبیعی ترین روش خنک سازی به معنی تبخیر آب استفاده می نماید.

هوایی که در داخل آپارتمان دمیده می شود ، مانند هوای پارک ها و باغ ها مطبوع و دلچسب می باشد.

این دستگاه را می توان از جمله پیشرفته ترین و جدیدترین واسطه تبخیر یعنی از نوع Metallic Based Rigid Composite با روکش پلیمری بهره برده و این تکنولوژی نتیجه 25 سال تحقیق و پژوهش مداوم، اختراع و به کارگیری چندین نوع از آن ها در دستگاه ها به شمار می رود. این واسطه، نوعی تبخیر مصنوعی به شمار رفته و بازده خنکی و دوام بازده بسیار بالاتری نسبت به واسطه های تبخیر طبیعی چوبی (پوشالی ) و کاغذی یا سلولزی را دارا می باشد.

هواساز پکیج کامفورتک، به هیچ عنوان رسوب نپذیرفته و دارای قابلیت شستشوی اتوماتیک می باشد و بنابراین می توان اذعان داشت که دوام عمر آن چندین سال است.

می توان اذعان داشت که گذر مخالف جریان هوا ( از سمت پایین به بالا) و ریزش آب ( از سمت بالا به پایین) در مدل های مختلف ایستاده هواساز پکیج کامفورتک، باعث شستشوی چندمرتبه ای، پالایش و خنکسازی هوا می شود و با حداکثر بازده ممکن ( در حد حدود 90 درصد) همراه است.

به طور کلی در هوای گرم و خشکی ، مثل دمای 42 درجه سانتی گراد و ده درصد رطوبت نسبی بیرون، هوایی با دمای 21 درجه سانتی گراد ولی مرطوب، ساخته می شود.

این حجم هوای خنک و مرطوب، زمانی که با جداره های گرم دیوارها و بارهای گرمای داخلی برخورد می نماید و مخلوط می شود، گرما را با خود به بیرون منتقل کرده و دلیل این امر، 15 تا 20 بار تعویض کل هوای آپارتمان ها در طی یک ساعت است و بنابراین به زودی دمای هوای مخلوط ( هوای اتاق ها) به 25درجه سانتی گراد رسدیه و رطوبت نسبی آن تا حدود 50درصد متعادل می گردد.

در مورد گرمایش هیدرولیکی و شعله مستقیم در هواساز پکیج کامفورتک می توان گفت که کامفورتک معمولا از یک کویل گرمایی آب داغ برای گرمایش هوایی بهره می گیرد.

تغذیه کویل از پکیج شوفاژ یا دیگ حرارت مرکزی بهره برده و طارحی این کویل بر بازده ، به نحوی است که دمای هوای خروجی از دریچه های هوا ، هرگز از 45درجه سانتی گراد فراتر نمی رود و امکان استفاده از کوره هوای گرم گازی یا برقی نیز وجود خواهد داشت.

پکیح هواساز آپارتمانی کامفورتک در مدل های مختلف ایستاده از یک فن ( بادزن) پر بازده و کم صدای گریز از مرکزی اسفتاده می کند که قابلیت کنترل دور و در مدل های سقفی از یک یا دو بادزن پره محوری کانالی یا گریز از مرکزی را با الکتروموتور اتصال مستقیم تک فاز دارد که امکان خاموش کردن هر کدام از باد زن ها در این سیستم ها وجود دارد.

این گونه بادزن ها ، بیشترین کارایی را با حداقل مصرف انرژی و سر وصدا دارند و نیازمند سرویس کاری خاصی نیستند.

در فوصل سرد سال نیز همواره می توان از حداقل جریان هوا با برگشت و مکش دوباره هوا بهره گرفت.

در فصل تابستان، عبور هوا از لابه لای قطرات آب و سطوح بسیار زیاد و گذرگاه های خیس و مواج واسطه تبخیر، موجب شستشو و پالایش هوا می گردد. در فصل زمستان هم هوا با عبور از فیلتر اولیه توری فلزی و سپس فیلتر الیافی پلیمری باردار گشته و ذرات میکرومتری گرد و غبار جذب آن می گردد.

نکته قابل توجه این است که هر دو این فیلترها به راحتی قابل شستشو هستند.

پکیج هواساز کامفورتک مجهز  به ترموستات، کلید کنترل اتاقی استاندارد یا کنترل هوشمند یا دستگاه کنترل از راه دور هستند که قابلیت کنترل توسط تلفن یا اینترنت را دارند. ( این گزینه در انتخاب های سفارشی قابل دستیابی هستند.) این دستگاه می تیواند مجهز به کلید حفاظت از برق گرفتگی نیز  باشد.

فروش را با ما تجربه کنید.

فروشگاه فروشگاه ها

یوسرویس آنلاین

www.userviceonline.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

18 − 4 =

با توجه به حجم زیاد تماس ها حتما به شماره 09370447862 در واتس آپ درخواست خود را ارسال کنید. در سریعترین زمان با شما تماس گرفته می شود.

X