کاتالوگ کمپرسور میتسوبیشی روتاری

کاتالوگ کمپرسور میتسوبیشی روتاری

rootari mitsobishi compressor

 

برای دیدن محصولات کمپرسور میتسوبیشی همینجا کلیک کنید

 

 

برای دیدن مشخصات و مدل  کمپرسورهای میتسوبیشی بر روی لینک های پایین کلیک کنید.

  • کمپرسور اسكرال میتسوبیشی 0.08 اسب بخار مدل XB-272 GTD                      ظرفیت برودتی  مثال 60000 بی تی یو

    کاتالوگ کمپرسور میتسوبیشی

    میتسوبیشی یک شرکت خوشه ای ژاپنی است که صاحب تعداد زیادی از شرکت های فع-ال در صنایع مختلف می باشد.

    گروه صنعتی میتسوبیشی، درابتدا به عنوان یک شرکت ترابری و توسط ایواساکی یاتارو (1885-1834) در سال 1870 تاسیست گردید. میتسوبیشی از دو کلمه تشکیل شد هاست: میتسو + بیشی که میتسو به معنی سه و بیشی به معنی الماس می باشد.

    امروزه، شرکت های تابعه برند مشهور میتسوبیشی، در زمینه های مختلفی از جمله معدن، کشتی سازی، مخابرات، خدمات مالی، بیمه، الکترونیک، صنعت خودروسازی، املاک و مستقلات، صنایع سنگین، صنایع نفت و گاز و صنایع شیمیایی، به فعالیت خود ادامه می دهد.

    از جمله شرکت های زیر مجموعه میتسوبیشی می توان به گروه مالی میتسوبیشی یو اف جی، شرکت میتسوبیشی، صنایع سنگین میتسوبیی، نیکون، شرکت آساهی گلس، نیپون اویل، میتسوبیشی الکتریک، میتسوبیشی کمیکال، جی اکس هولدینگر، میجی یاسودا لایف، میتسوبیشی استیت، توکیو مارین، میتسوبیشی پیپر، چیودا، کیرین، میتسوبیشی فوسو، میستوبیشی متریالر، نیپون یوسن، میستوبیشی لجیستیک و میتسوبیشی موتورر، اشاره نمود.

    خودروهای ساخته شده شرکت میتسوبیشی، دارای برند جهانی است و مدل های مختلف لنسر، پاجرو و گالانت این برند، مشهورتر از سایر محصولات می باشد.

    سابقه خودروسازی در شرکت میتسوبیشی به سال 1871 میلادی بر می گردد. زمانی که شرکت کشتی سازی میتسوبیشی خودروی مدل «آو« اولین خودروی تولیدی ژاپن را روانه بازار کرد. در طی جنگ جهانی دوم، هواپیماهای میتسوبیشی ، تحت نظر جیروهوریکوشی، ساخته می شد.

    شرکت میتسوبیشی در جریان جنگ جهانی دوم، از اسرای نیروهای نظامی ایالات متحده امریکا، تحت عهوان نیروی کار اجباری استفاده می کرد.

    کمپرسور میتسوبیشی

    امروزه خرید و فروش کمپرسورها، به دلیل نوسانات قمیت ارزی، با چالش های بسیاری روبه ر وشده است و به همین ترتیب می توان اذعان داشت که تولید کمپرسور کولر گازی در کشور نیز مقدور نبوده و ناچارا می بایست به خرید کمپرسورهای وارداتی، روی آوریم.

    ولی تیم تحقیقاتی یوسرویس آنلاین همچنان در تلاش است تا برای انتخاب پایین ترین قیمت و خردی کمپرسورهای میتسوبیشی و کلا کمپرسور کولر گازی، از وارد کننده اصلی کمپرسور کولر گازی، استفاده کنیم.

    کمپرسور میتسوبیشی را می توان قلب تپنده هر دستگاهی دانست و در زمان خرید و فروش کمپرسور کولر گازی و کمپرسور میتسوبیشی می بایست دقت بسیاری در انتخاب آن به عمل آید تا در زمان استفاده از آن، با مشکلی مواجه نشویم.

    وظیفه کمپرسور میتسوبیشی در دستگاه

    سیستم خنک کننده و کولرگازی، اجزای دقیق و مختلفی دارد که پروسه و نتایج نهایی همه اجزای آن، به نحوی است که هدف آن ایجاد راحتی و خنک کنندگی در فضای مورد نظر شما است. هر  قسمتی از یک کولر گازی، وظیفه و اهمیت منحصر به فرد خود را دارد، ولی برخی از این قطعات، نیازمند توجه ویژه ای می باشند. از جمله این قطعات، می توان به کمپرسور دستگاه اشاره نمود که در اصل، قلب تپنده کولر گازی به شمار می رود.

    کمپرسور میتسوبیشی ضمانت دارد ولی در صورتی که از کمپرسور بدون ضمانت در دستگاه خود استفاده کرده اید، می بایست توجه کنتید که جایگزین نمودن کمپرسور کولر گازی و نه تمام آن، به مثابه جایگزین سازی موتور در یک ماشین قدیمی می باشد. و این امکان وجود دارد که کمپرسور مجدد خراب شود.

    در شرایطی که یک کولر گازی جدید تهیه کنید، با این مشکل مواجه نخواهید شد.

    برخی موارد کمپرسور میتسوبیشی کولر گازی، به تنهایی ضمانت ندارد. همان طور که می دانیم، خرید مجدد کولر گازی، بسیار هزینه بر است ولی بسیاری از شرکت ها، اگر کولر گازی را به نحوی خریداری کنید که هم پنل و هم کمپرسور آن، دارای ضمانت داشته باشد، پس خرید کمپرسور در آن ، به تنهایی شامل گارانتی نمی شود و احتمال خراب شدن مجدد آن وجود دارد. بسیاری از شرکت ها در صورت عوض کردن کمپرسور، هیچ نوع گارانتی برای کمپرسور جدید ارائه نخواهند کرد.

    در صورت استفاده از گارانتی کمپرسور میتسوبیشی، می توانید هزینه بسیار کمی در صورت خرابی کولرگازی و اسپلیت میتسوبیشی، پرداخت کنید. در اصل فقط هزینه خرابی پنل کولرگازی را می بایست پرداخت کنید.

    اگر شما یک بار کمپرسور را تعویض و بار دیگر، پنل را تعویض نمایید، مجبور خواهید بود که دو بار هزینه نصب را پرداخت نمایید. بنابراین در نظر داشته باشید که در صورت عوض کردن کولر ، از پرداخت دو بار هزینه نصب، جلوگیری به عمل می آید.

    کمپرسور میتسوبیشی، به کاربران امکان بهبود استفاده از منابع انرژی را می دهد.

    در صورتی که کمپرسور کولر گازی را تعویض کنید، پنل داخلی همان پنل قبلی است و در این صورت کولر گازی قادر نیست که یک کارایی انرژی مشابه به سیستم کاملا جدید را به شما ارائه دهد. بنابراین در نظر داشته باشید که در صورت عدم هم خوانی بین پنل و کمپرسور، احتمال مصرف بیشتر برق برای شما وجود خواهد داشت.

    انواع مختلف کمپرسور کولر گازی میتسوبیشی

    کولر گازی میتسوبیشی را می توان در شرایط کلی به سه نوع کمپرسور تقسیم بندی نمود.

    همانطور که در بالا اشاره کردیم، هر کدام از این نوع کمپرسورها، ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و قیمت و نحوه تعمیر این نوع کمپرسورها متفاوت است. تعداد زیادی از برندهای مطرح در دنیا، تنها از یک نوع کمپرسور برای ساخت کولر گازی، بهره می برند. تعدادی از برندهای شناخته شده نیز انواع مختلف کمپرسور کولر گازی را مورد استفاده قرار می دهند وقیمت های مختلفی روی آن قرار داده می شود.

    این سه مدل کمپرسور گازی میتسوبیشی را می توان به دسته های زیر تقسیم بندی نمود:

    گروه اول : کمپرسور پیستونی میتسوبیشی

    گروه دوم: کمپرسور روتاری میتسوبیشی

    گروه سوم: کمپرسور اسکرال میتسوبیشی ( یا کمپرسور مارپیچی میتسوبیشی)

    تفاوت ها و نحوه عملکرد هر یک از این کمپرسورها به گونه ای است که برخی در مناطق گرمسیر و برخی دیگر در مناطق سردسیر به کار رفته اند.

    عبارت RoHS در کمپرسور میتسوبیشی ، مخفف Restriction of Certain Hazardous Substances است.

    در واقع این عبارت را می توان معرف قانونی دانست که در اروپا وضع شده است و بر مبنای توافقات ، وجود 6 ماده مضر برای سلامتی انسان و طبیعت را در محصولات الکترونیکی و همین طور قطعات کامپیوتری، منع نموده است.

    این 6 عنصر در ذیل آمده اند:

    کادمیوم، جیوه،کرومیوم، PBB ، BDE و سرب

    در کمپرسور میتسوبیشی RoHS Compliant تحت عنوان Lead free نیز شناخته می شود. البته عبارت RoHS Compliant مفهوم کامل تری را مد نظر قرار می دهد. این قانون از تاریخ اول جولای 2006، اجرا گریدد و از آن تاریخ، همه محصولاتی که گواهینامه RoHS Compliant ندارند، بازار فروش خود را در اروپا، مسدود شده نموده اند.

    به همین دلیل، سازندگان تجهیزات الکترونیکی، وظیفه داشتند تا عناصر گفته شده را از محصولات خود حذف نموده و بدین ترتیب می توانند اجازه فروش در اروپا را کسب نمایند.

    فروش را با ما تجربه کنید.

    یوسرویس آنلاین فروشگاه فروشگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 − سه =

با توجه به حجم زیاد تماس ها حتما به شماره 09370447862 در واتس آپ درخواست خود را ارسال کنید. در سریعترین زمان با شما تماس گرفته می شود.

X